Marketingová komunikácia môže byť v širšom ponímaní chápaná ako kombinácia prvkov používaných marketérmi na komunikáciu s cieľovými zákazníkmi. Využívanie správnych prístupov v konkrétnych situáciách môže mať zásadný dopad na prežitie produktu, služby alebo značky ako takej.
Skriptá vznikli s hlavným zámerom poskytnúť teoretický základ pre študentov predmetu Marketingová komunikácia. Obsahujú kľúčové definície a postupy pri tvorbe integrovanej komunikačnej kampane so silným dôrazom na vymenovanie a priblíženie čo najväčšieho počtu rôznych komunikačných kanálov a nástrojov, ktoré sú využívané v súčasnom marketingu.
Skriptá dopĺňajú marketingové publikácie Katedry manažérskych teórií Digitálny marketing – vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore (2020) alebo Marketing, vybrané kapitoly (2016) a je možné si ich zadarmo stiahnuť na stránke vydavateľstva Edis.
Odkazy:
Skriptá k predmetu Marketingová komunikácia
https://edis.uniza.sk/produkt/7366/Skripta-k-predmetu-Marketingova-komunikacia
Digitálny marketing – vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore
Marketing, vybrané kapitoly