Problematika budovania a následného udržiavania dobrej reputácie je stará stovky rokov. V súčasnosti je vytváraný reputačný manažment ako koncept pre jej lepšie pochopenie a aplikovanie. Benjamin Franklin, dnes známy zväčša už len ako tvár zo stodolárovej bankovky či vynálezca bleskozvodu,…
Články
Manažment športových organizácií
Šport a najmä športové prostredie prešlo v posledných desaťročiach významnými zmenami. Nejde len o vnímanie samotného športu, jeho spoločenský význam, komercializáciu a využívanie nových technológií, ale aj o jeho organizáciu, či vstup rôznych zainteresovaných strán. Práve zainteresované strany majú kľúčový vplyv na činnosť športových…
Súčasné trendy v marketingu
Tak ako prostredie, zákazníci a trh, tak aj marketing sa neustále mení a vyvíja – vznikajú nové trendy. To, čo platilo včera a platí dnes, už zajtra platiť nemusí. Okolo nás sa objavujú stále nové aplikácie, nové nástroje a nové…
Inovačný manažment, horúca téma.
Popularita inovácií v dnešnej dobe dosahuje vrchol a aktuálnosť tejto témy prináša rozvoj v oblasti akou je inovačný manažment. Čo presne sú inovácie a čo znamená inovačný manažment? Inovácia je odvodená z latinského slova innovare a znamená obnovu. Z hospodárskeho…
Komunikácia v tíme a technológie
Súčasné technológie ponúkajú veľa efektívnych riešení a niektoré je možné aplikovať aj v rámci tímovej práce, napr.: komunikácia v tíme. Či už v školskom alebo pracovnom prostredí, väčšina ľudí sa už pravdepodobne stretla s prácou v tíme. Mnohým sa podarilo dostať sa na…
Manažeři změřili své síly v hře Global Management Challenge
Na Fakultě riadenia a informatiky UNIZA se letos poprvé konalo národní kolo celosvětově známé manažerské soutěže Global Management Challenge. Do této soutěže je každoročně zapojených více jak 30 zemí z celého světa. Ať už studenti či skuteční manažeři z podniků tak mohou každoročně…
Riadenie inovácií v podniku
V dnešnej otvorenej ekonomike je vstup nových konkurentov na trh takmer neobmedzený. Podniky sa musia oveľa viac snažiť udržať si súčasných zákazníkov a získať nových, pretože sú čoraz viac náročnejší. V súčasnej dobe možno tvrdiť, že potrebu inovácií si uvedomuje takmer každý…
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku
Každý podnik si dnes uvedomuje, že zákazník je pánom na trhu, ktorý má možnosť výberu z bohatej ponuky. Trhy sú otvorené a tým rastie aj konkurencia. Preto by mal byť zákazník v zornom uhle podnikateľských subjektov (systému riadenia vzťahov), ktoré…
Letná škola 2019
Letná škola Buď manažér 2019 – posuň vpred svoje manažérske zručnosti. Na Fakulte riadenia a informatiky UNIZA sa po pilotnom ročníku uskutočnil už druhý ročník Letnej školy Buď Manažér organizovaný Katedrou manažérskych teórií. Štyridsať stredoškolákov z gymnázií a obchodných akadémií si vyskúšalo…
Ako sa nestratiť alebo ako nájsť cestu?
Príbeh Janka a Marienky (systém práce). Stalo sa ti už niekedy, že si sa len tak tupo díval do steny, keď si sedel za stolom aj napriek hromade úloh, ktorá na teba čakala? Nevedel si, čo máš robiť skôr? Bol…